دنیای قهرمانان

اطلاعات انواع قهرمان های کارتونی-فیلمی

دنیای قهرمانان

اطلاعات انواع قهرمان های کارتونی-فیلمی

Batman

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ

بحث امروز بتمنه.درمورد نایت وینگ،رابین دوم و سومو چهارم و بت گرل،بت وینگ و بتوومن هم صحبت میکنیم.

batfamily

BATMAN

نام واقعی:بروس وین__ مکان استقرار:گاتهام سیتی __ وابستگبی های تیمی:اتحادیه عدالت امریکا __ قدرتها:بتمن قدرتی به خود ندارد،وقتی به یک انسان معمولی تشبیه میشود کارهایی که انجام میدهد  به نظر یک فوق ادمیزاد میرسد.در اول شدید بودن درک و فهم بتمن است.بتمن در نزد بسیاری بهترین کارآگاه شناخته میشود.با مغز او و سوپرکامپیوترش در غار خفاشیش،توانسته معماهای زیادی را حل کند


اسلحه ها:

بتمن از ابزارهای زیادی بهره می‌برد و در داستانهای مختلف، ابزارهای جدیدی به آنها افزوده می‌شود. به برخی از مهمترین ابزارهای او اشاره می‌شود.

۱- The Batarang

بومرنگی شبیه خفاش که به سمت دشمنان پرتاب می‌شود.

۲- Grappling Gun

تفنگی که طنابی شلیک می‌کند و بتمن به وسیلهٔ آن از ارتفاعات بالا می‌رود.

3- Smoke Pellets

ابزاری برای ایجاد دود، به منظور اختفا از چشم دشمنان.

4- Communications device

دستگاه ارتباطاتی که معمولاً در گوش ماسک بتمن جاسازی می‌شود، اما گاهی اوقات دستی است.

5- Bat Line

وسیله ایست که از دو طرفش، کابلهای فولادی پرتاب می‌شوند و برای حرکت از سطح به سطح (و نه سطح به ارتفاع) استفاده می‌شود.

6- Night vision bat-goggles

عینک فروسرخی که در ماسک بتمن جاسازی شده و برای دید در شب استفاده می‌شود.

7- Bat Signal

هنگامی که پلیس شهر گاتهام به بتمن نیاز دارد، از نورافکنی که بر روی شیشه‌اش علامت خفاش است را به سمت آسمان شب روشن می‌کند تا بر روی ابرها نقش خفاش نمایان شود. به این ترتیب، بتمن متوجه می‌شود که پلیس به او نیاز دارد.

8-Bat Mobile

اتومبیل مخصوص بتمن.

9- Bat Wing

هواپیمای مخصوص بتمن.

10-detective vision اشعه‌ای که در کنار ماسک بتمن (تقریبا جای گیج گاه) است و برای دیدن دشمنان در محیط بسته و پشت دیوارها و دیدن ضربان قلب دشمن و یا ...


دشمنان:جوکرjoker _ دوصورت two face _صورت گلیclay face_اقای یخ Mister freeze _سوراخ کن The Riddler _پنگوئن_رس الغول Ras AlGhul _ مترسک scarcrow _زن گربه ای catwoman (در کارتون نه در فیلم)

والدین:آلفرد پنی‌ورث(حق پدری دارد)پدرش دکتر توماس وین و مادرش مارتا کنت

زندگینامه:همه ما داستان زندگی او رو میدونیم.در 8 سالگی با پدر و مادر خود به یک تئاتر میرن اما بروس حالش بد میشه و از در پشتی با پدر و مادرش میرن بیرون.یه زورگیر با اسلحه قصد زورگیری از والدین او رو داشت اما پدرش مقاومت میکنه با با اون سارق دست به یقه میشه.دوتا تیر از اسلحه اون  سارق در میره و به پدر و مادر بروس اصابت میکنه و اونا رو میکشه.این اتفاق باعث تغییر روحی او میشه  به طوری که  یکی از دلایل  اینکه تبدیل به بتمن شد انتقام از دزدان و برگردوندن عدالت بود.


Batgirl

نام اصلی:باربارا گوردن

داستان:باربارا دختر ارشد کمیسر گوردون است که با اجازهٔ پدرش به این کار مشغول شده‌است او از یاران بتمن است.

او از خانواده گوردون بدنیا آمد. پدرش بازپرس گاتهام بود و مدتی بعد از تولد در نوجوانی مادرش را از دست می‌دهد. از آن به بعد از پدرش مواظبت می‌کند و به او می‌رسد. دیری نمی‌پاید که به هویت بتمن (بروس وین) پی می‌برد، از این رو تصمیم می‌گیرد به او کمک کند و در هیبت خفاش به عنوان جفت بتمن ظاهر می‌شود. او به بتمن کمک فیزیکی می‌کند تا اینکه یک بعدازظهر هنگامی که با پدرش در خانه دربارهٔ جوکر صحبت می‌کردند، زنگ در می‌خورد و باربارا برای بازکردن در می‌رود که جوکر جلوی در تیری به او می‌زند و کمیسر گوردون را می‌دزدد تا دیوانه کند. این اتّفاق باعث می‌شود باربارا برای همیشه فلج شود. این اتّفاق در کمیک شوخی کشنده به انگلیسی(The killing joke) می‌افتد. اما او از کمک به بتمن دست نمی‌کشد و حتی بعد از این هم بر روی صندلی چرخدار با هویت "'اوراکل"' یا وحی به انگلیسی (oracle) به بتمن کمک می‌کند و به او اطّلاعات می‌دهد.


Nightwing

نام اصلی:ریچارد دیک گریسون

نام های مستعار:*Robin (رابین)_Dan Danger (دن دنجر)_NightWing (نایت وینگ "بال شب" )*سن در (2010) : 14-13 *سن در (2016) : 19 رابطه ها:بروس وین (سرپرست قانونی)

- جان گریسون (پدر)

- ماری گریسون (مادر)

- ریچارد گریسون (عمو)

- کارلا گریسون (خاله)

- جان گریسون (پسر عمو)

مربی او : بتمن

قدرت و توانایی:

- بت رنگ (بوم رنگ) - در فصل اول ،زمانی که در لباس رابین بوده است

- کامپیوتر در مچ دست - در فصل اول و دوم ، در لباس رابین و نایت وینگ

- Eskrima sticks (چوب اسکریما)

زندگینامه:

اولین رابین است (در فصل اول) و بعد از بزرگ شدن و پوشیدن لباس نایت وینگ ، جیسون تاد و تیم دریک رابین های بعد از او هستند

نایت وینگ به نام اصلی ریچارد "دیک گریسون) شناخته می شود متولد  December 1st, 1996 (متولد 12 آذر 1375) است و یکی اعضای اصلی تشکیل تیم است.بعد از رفتن آکوالد و نفوذ او به لایت و ریچ ، او رهبری گروه تیم را به عهده گرفت.نایت وینگ تیم را به ماموریت های مخفی می فرستد، درفصل دوم انمیشن ، تیم دریک به جای او لباس رابین را می پوشد و در قسمت 8 از فصل دو ، نشان داده می شود که جیسون تا(رابین 2) قبلا مُرده است.نایت وینگ اولین شاگرد بتمن و اولین رابین است.


*Personality (شخصیت) : 

- رابین : از 9 سالگی توسط بتمن آموزش داده می شود و در 13 سالگی وارد تیم می شود بر خلاف مربی او (بتمن) که رفتار سردی دارد ،او رفتار بسیار شادی دارد.او از اسم دیگران اسم های جدیدی درست می کند واسم آنها را کوتاه تر می کند و در بعد از قسمت ها رد تورنادو (Red Tornado) را (RT) و کید فلش (Kid Flash) را (KF) می نامد.در فصل دوم قسمت اول زاتانا را زی صدا می کند.بسیار سریع است وهمیشه جلو تر از افراد دیگر تیم عمل می کند.او در اپتدا خود را رهبر تیم می داند ، اما در عملیات که برای سَم کبری(قسمت 4 از فصل 1) داشت متوجه اشتباهات خود می شود و از آکوالد می خواهد که رهبر تیم باشد.بعد از شکست خوردن در ماموریت تمرینی به بلک کانری می گوید که می خواست وقتی که بزرگ شود مانند بتمن شود ولی این حادثه نظر او را عوض کرده.در فصل اول فقط والی وست (کید فلش) هویت او را می داند.

او یک آکروبات بسیار ماهر است و در هنر های رزمی و ژیمناستیک بسیار  خوب است.معمولا از عینک آفتابی و یا ماسک برای پوشش چشم خود استفاده می کند.در فصل دوم قد عضلات او بزرگ شده است.در لباس رابین لباس قرمز و شلوار استرج مشکی می پوشد و نماد (R) بر روی لباس او مشاهده می شود.از یک ماسک سیاه برای حفاظت از هویت خود استفاده می کند.در فصل دوم با لباس نایت وینگ و بدون شنل ظاهر می شود و علایت پرنده ی آبی رنگی را روی سینه اش دارد.

در سال 2006 در سیرک هالی و نمایش پروازد گریسون ها به دلیل اتفاقی به دست اوباش ها همه ی خانواده ی خود را از دست می دهد ، بروس وین سرپرستی او را به عده می گیرد  و به او آموزش می دهد تا  او شخصیت مثل خودش پیدا نکند.


2010 :

در حالی که انتظار داشت به دسته ی عدالت جویان بپیوندد ، می فهمد که آنها را فقط برای نشان دادن تالار عدالت آورده اند سیستم تالار عدالت را هک می کند و به همراهی آکوالد و کید فلش به آزمایشگاه کادموس می رود و سوپر بوی را آزاد می کند.بعد از آمدن آرتمیس به تیم و اینکه آرتمیس خود را برادرزاده ی گرین اررو می نامد پی به هویت او می برد و برای اولیت در مدرسه گاتهام خود را در لحظه ای به آرتمیس نشان می دهد.بعد از حمله کردن دو روبات تی اُمارو به همراهی آرتمیس جلوی آنها را می گیرد.او برای اولین در فسمت 21 از فصل 1 به دلیل نبودن آکوالد ،رهبر تیم می شود و جلوی حملات کوئین بی و سایمون به کوراک را می گیرد.او در قسمت پایانی فصل اول و پیروزی تیم زاتانا را می بوسد.

2011-2015 :

در سال 2012 نام نایت وینگ را برای خود انتخاب می کند و بعد از او جیسون تاد با لباس رابین ظاهر می شود که به طرز نا معلومی جان خود را از دست می دهد. و لباس رابین به نفر سوم تیم دریک می رسد.در تمام March 2015 دیک به طور کامل رهبرر تیم می شود

در 2015 و زمانی که آکوالد پی به هویت واقعی پدرش می برد و تولا در مامورتی می میرد ،نایت وینگ بر طبق نقشه ای آکوالد را وارد مانتا ها می کند تا بتواند به ریچ و لایت نفوذ کند. او درخواست رفتن به تیم عدالت جویان را نیز رد می کند.


2016 :

تیم را به مامورتی  برای دستگیری کرولوتین ها می فرستد که نایت وینگ به همراه واندر گرل به فیلادلفیا می فرستد.در قسمت 3 از فصل 2 بمبی که بلک بیتل برای نابودی کرلوتین ها و عدالت جویان گذاشته بود را از طرف آکوالد پی به بمب می برد و تیم و لیگ را نجات می دهد.در قسمت 4 یک روز مرخصی برای کار های شخصی خود می گیرد تا به همراه والی وست (کید فلش)،بلک کانری،گرین اررو و گاردین به کمک رد اررو بروند.درقسمت 6 از فصل 2 از والی وست کمک می خواهد که مسئله ی آمدن بارت آن(ایمپلس) کمک کند.در قسمت 7 از فصل 2 ،مرگ جعلی آرتمیس را به تیم نشان می دهد و آرتمیس را به عنوان تایگرس وارد گروه مانتا می کند، در قسمت 9 از فصل 2 ،آکوالد برای پیوستن به لایت ، کوه عدالت را نابود می کند و نایت وینگ فلشی از او می گیرد تا بتواند بقیه ی اعضای تیم را نجات دهد و همچنین راز های لایت و ریچ را آشکار کند.در فصل دوم آرسنال (روی هارپر 1) و گرین بیتل را وارد تیم می کند و به آزمایش یافته ها به دست ریچ پیشنهاد پیوستن به تیم را می دهد که آنها در خواست را رد می کنند.لایت را از هم جدا می کند و ریچ را از زمین بیرون می کند.در قسمت 19 از فصل دوم ،رهبری تیم را به آکوالد بر می گرداند.در قسمت 20 از فصل 2 ، به خاطر مرگ والی (کید فلش) از تیم مرخصی می گیرد و باربارا (بت گرل) را به جای خود می گذارد.


*نایت وینگ هیچ قدرت ما فوق انسانی ندارد.مهارت های آکروبات و کاراگاهی دارد ، در فصل اول بعد از اینکه آرتمیس هویت خود را به همه می گوید ، رابین اعلام می کند که از قبل می دانسته ،چون یک کاراگاه است.از 9 سالگی توسط بتمن آموزش داده شده است ، به طوری که در 13 سالگی دارای قدرت بدنی بسیار بالا می باشد ، با وجود آنفولانزایی که در قسمت 24 فصل اول می گیرد باز هم به ماموریت هایش ادامه می دهد.زبان های دیگری مانند آلمانی،ایتالیایی ژاپنی مسلط است و همیشه تکنولوژی های بسیار قوی را با خود حمل می کند.سلاح او دو میله ی دو قلوی چوبی است.

تیم دریک (رابین 3) :

تیم بعد از دیک گریسون و جیسون تاد ،لباس رابین را می پوشد ، در طول فصل 2 ، دیک ،تیم را فرمانده بعضی از ماموریت ها انتخاب می کند.بعدها تبدیل به ردرابین یا رابین سرخ میشود و لباسش را تغییر میدهد

دیمین وین(رابین 4)

پسر بتمن از تالیا دختر راس الغول است.دیمین توسط پدربزرگش اموزش میبیند اما با مرگ پدربزرگش،تالیا اونو به بروس معرفی میکند(son of batman)

دیمین که از محدودیت هایی که بروس براش در نظر گرفته بود خسته شده بود و با یک فرد به اسم تالون که در محفل جغدها(قاتل پشت پرده مادر و پدر بروس)کار میکرد اشنا میشه و به اون میپیونده اما بعدا پیش پدرش برمیگرده(batman vs robin)

بت وینگ

پسر معاون شرکت بروس وین است(در فیلم ها با بازی مورگان فری من میشناسمش)وقتی پدرش توسط کافر(شبیه سازی بزرگ شده دیمین توسط راس الغول)زخمی میشود زرهی که پدرش برای بتمن طراحی کرده بود را میپوشد و به کمک نایتوینگ و بتوومن میرود(batman:bad blood)

بتوومن

اسمش کیتلین است و پدرش سرهنگ بازنشستس.مادرشگبریل) و خواهر دوقلوش توسط گروگان گیری کشته میشند و فقط اون زنده میمونه.وقتی یه بار توسط بتمن نجات داده میشه تصمیم میگیره دیگه به کمک نیاز نداشته باشه برای همین با تمرین تبدیل به بتوومن میشه.(حالا نگین بیتربیته که اینو مینویسه اما بتوومن لز هستش)




توضیحات اضافه:

در پایان BATMAN BAD BLOOD ما شاهد جمع شدن بت فمیلی(بتمن،نایت وینگ،رابین چهارم،بتوینگ و بتوومن)هستیم و صحنه اخر میبینیم که بتگرل ظاهر میشه.خبر ساخت انیمیشن batman:the killing joke هم ثابت میکنه ما به زودی شاهد باربارا و جوکر در این سری انیمیشن بلند بتمن خواهیم بود!!!!!

۹۴/۰۴/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
پریا اسدی درویش آدمی

The Batfamily

نظرات  (۴)

میشه یه قسمت هم قضیه این دن دنجرو و دین دوجین بگید?
ایوللللللللللللللللللللللل...خیلی عالی بود^_^
پری..پری...من عکس میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام...
کامل بود... حتی یک نقص کوچک هم نداشت...! عالی ! موفق باشید👌👌👌✋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی