دنیای قهرمانان

اطلاعات انواع قهرمان های کارتونی-فیلمی

دنیای قهرمانان

اطلاعات انواع قهرمان های کارتونی-فیلمی

The Flash

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۱ ب.ظ

با سلام امروز بحثمون در مورد فلش،کید فلش و ایمپالس  یا کیدفلش دوم هست

 

The Flash

 

نام:بری آلن Barry Allen

قدرتها:پتانسیل بسیار بالا.(میتونه بسیار سریع هر کاری رو انجام بده.خودش میگه I am fastest man alive! خیلی سریع میدوه حتی سریعتر از سوپرمن)

دشمنان:گراد(یه گوریل از شهر گوریلا سیتی در پست بعدی در موردش مینویسم)فلش معکوس(اسمش ایبارد ثاون هست)کاپیتان بومرنگ،کاپیتان کولد و ...(دشمن زیاد داره.حال نوشتنشو ندارم!خخخخ)

خانواده:

آیریس وست:همسر

نورا آلن:مادر

هنری آلن:پدر

جو وست:پدر خوانده قانونی

بارت آلن:نوه(از اینده امده)

زندگی نامه:

(زندگینامه ای که من مینویسم از روی سریالش هست و با خود داستان کامیک بوک ها تفاوت داره)

او مادرش را در کودکی در  از دست و پدرش به جرم قتل مادرش به زندان رفت؛ خود او میگفت مردی زردپوش در صاعقه های قمز و زرد مادرش راکشته و بعد او خود را در خیابان میابد.*بعد از این اتفاق حضانت او را جو وست Joe West و دخترش آیریس Iris قبول میکنند.(آیریس همکلاسی اوست)بری زمانی که بزرگ میشود عاشق آیریس میشود و از ابراز احساس واقعی خود به آیریس میترسد و آیریس هم همین حس را به او دارد و او هم احساس خود را پس میزند و با ادی ثاون در رابطه است!

بری یک دانشمند پزشک قانونی پلیس سنترال سیتی است.(خودش میگه دانشمند)یک شب در شروع ازمایشگاه مشهور شب به نامه S.T.A.R. Labs شتاب دهنده ذرات منفجر میشود و یک ماده را آزاد میکند و افرادی را تغییر میدهد که بری یکی از انهاست.او نه ماه به کما فرو میرود و تحت مراقبت آزمایشگاه استار و دو دانشمند و رییس ان قرار میگرد.(ازمایشگاه بعد انفجار تعطیل میشود)

رییس ازمایشگاه مردی به نام هریسون ولز است و دانشمند دیگر کیتیلن و سیسکو هستند.بعد از به هوش امدن متوجه قدرتش میشود به ازمایشگاه استار برمیگردد و با کمک دوستان جدیدش شروع به جمع اوری انسان هایی مانند خودش میکند در این بین با کاپیتان کولد،مک و خواهر کاپیتان کولد نیز میجنگد.یعد زا ماجراهایی متوجه میشود دکتر ولز مشکوک است و این مسئله را با جو که یک کارآگاه خبره است در میان میگذارد.بعد از تحقیقاتی که همراه با سیسکو و کیتلین انجام میدهند متوجه میشوند که دکتر ولز 15 سال پیش به همراه نامزدش تس مورگان در صانحه ای کشته شده اند و دکتر ولزی که میشناسند کسی نیست به غیر از ایبارد ثاون یا همان فش معکوس!

فلش(قرمزه(و فلش معکوس(زرده)

 

*:فلش معکوس قصد کشتن بری در کودکیش را داشته به همین دلیل در زمان به 15 سال پیش میرود و بری هم از هدف او آگاه میشود و به دنبال او میرود اما فقط توانست خود را نجات دهد و مادرش فوت میکند وایبارد ثاون در آن زمان میماند زیرا قدرتش غیر فعال میشود.

 

 

Kid fash 1#

کید فلش اول

نام:والی وست

قدرتها:قدرت او هم مانند فلش است اما سرعت کمتری دارد و قارد به سفر در زمان نیست

خانواده:

رودی وست:پدر

ماری وست:مادر

همسر:ارتمیس کلاک

زندگینامه:

(تو فصل دوم فلش که از 15 مهر پخش میشه میاد و اونوقت زندگینامشو میگم.شرمنده اخلاقای ورزشیتون.ببخشید)

Kid flashWall West

Kid flash 2#

کیدفلش دوم

نام:بارت آلن

قدرتها:همانند فلش است اما در سایز کوچکD:

زندگینامه:

او با یک ماشین زمان از اینده امده و میخواهد آینده ای که در ان بود را درست کند.زیرا در ایتده گویی زمین دچار یک جنگ بسیار بد میشود و قهرمانان میمیرند و انسانها برده موجودات بیگانه میشوند.

 

۹۴/۰۵/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
پریا اسدی درویش آدمی

flash family

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی