دنیای قهرمانان

اطلاعات انواع قهرمان های کارتونی-فیلمی

دنیای قهرمانان

اطلاعات انواع قهرمان های کارتونی-فیلمی

لیگ عدالتجویان

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۵ ب.ظ

اعضای اصلی لیگ عدالت در سریال کارتونی

عکسی از 7 عضو اصلی لیگ عدالت

قابل به ذکر است در هر انیمیشن این 7 عضو تغییر میکنند.این عکس متعلق به سریالی به نام لیگ عدالتجویان است.اما در انیمیشن های بلند این کارتون.اعضا دستخوش تغییرند.اما در تمام انها سوپرمن،بتمن،واندروومن و فلش حضور دارن.

شما میتوانید با دانلود سریال کارتونی این انیمیشن و یا انیمیشن ها بلند این کارتون اطلاعات بیشتری بگیرید.

انیمیشن های بلند این کارتون عبارتند از:

Justice League Crisis on Two Earths2010

Justice League Doom 2012

The Flashpoint Paradox 2013

Justice League War 2014

Justice League Throne of Atlantis 2015

من خودم به شخصه از قسمت اخر متنفرم.چون سوپرمن و واندروومن....بیخیال خودتون ببینین بهتره.


 

 

۹۴/۰۶/۲۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
پریا اسدی درویش آدمی

Justice League

نظرات  (۵)

۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۰ حسین نیکزاد
لایک شد توروخدا بیا مطالب منم لایک کن تا منم فردا بیام سری بزنم
جالب بود!!!ممنون پری جان^_^
پاسخ:
خواهش:-*
پری ی خبر خوب...من اونجرز: ایج اف التران رو دیدم...خییییییییییییییییییییلی قشنگ بود...جای لوکی خالی بود:( اما خیلی قشنگ درست کرده بودند...
پاسخ:
       عاشق اون تیکشم که کاپیتان میگه مراقب حرف زدنتون باشید و بعدش تونی دیگه ولش نمیکنهه هی بهش تیکه میپرونه.خخخخخ.یا اون تیکه چکشه.

وای منم از قسنت اخرش متنفرممممممممممممممم.بتمنو واندروومن باید با هم باشن نه واندروومن و اه سوپرمن.هوغ

پاسخ:
       دقیقا لایک

منم از تیکه چکشش خوشم اومد...اولتران رو خیلی قشنگ درست کرده بودند^_&

پاسخ:

       آؤه.وقتی ویژن چکشه ثورو برداشت من گفتم اوه شیت بعد گفتم دهن ثور آسفالت شد.خخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی