دنیای قهرمانان

اطلاعات انواع قهرمان های کارتونی-فیلمی

دنیای قهرمانان

اطلاعات انواع قهرمان های کارتونی-فیلمی

Justice League

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

 

با سلام.من با خودم فکر کردم دیدم فقط اسم فیلمارو گفتم خب پوستراشونم بزارم دیگه.

 

Justice.League.Crisis.on.Two.Earths 2010

 

Justice.League doom

The Flashpoint Paradox 2013

(قابل به ذکر است من از این قسمت هم متنفرم.خخخخخخ)

Justice League War 2014

(و باز هم از این متنفرم.در پست بعدی دلیلشو میگم)

(از اینم بدم میاد خخخخخخخخخخخ)

۹۴/۰۶/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
پریا اسدی درویش آدمی

Justice League

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی